Vastaanottopäällikkö

Turun toiseksi korkeimmalla kukkulalla, pahamaineisella Kakolanmäellä entisessä Lääninvankilassa sijaitsee syyskuussa 2020 ovensa avannut Hotel Kakola.

Se on kotimainen perheomisteinen hotelli isolla P:llä. Ojalan perhe on suunnitellut ja rakennuttanut hotellin, ja he ovat vahvasti läsnä sekä hotellin strategisessa johtamisessa että operatiivisessa toiminnassa.

Hotel Kakolalla on yksi tavoite: olla kaupungin korkeatasoisin hotelli, joka tunnetaan huikeasta palvelustaan. Palvelusta, josta ei puutu tunteen paloa, osaamista eikä persoonaa.

Etsimme nyt vastaanottopäällikköä, joka luotsaa vastaanoton tiimiä. Kehität kanssamme hotellin toimintaa osana hotellin johtoryhmää.

Millaista tyyppiä haemme? Tyyppiä, jonka ammattiylpeys paistaa kilometrien päähän. Tyyppiä, joka haluaa vihdoinkin päästä toteuttamaan ne hullut ideat. Tyyppiä, joka haluaa näyttää Suomen hotellialalle suuntaa ja nostaa rimaa muidenkin puolesta. Ammattilaista, joka yhdessä tiimin kanssa tuo uuden tason turkulaiseen palvelukulttuurin.

Mutta ennen kaikkea arvostamme asennetta. Jos olet suuri persoona, meillä saat olla juuri sellainen.

Tällaista tyyppiä etsimme.

Suhtaudut intohimoisesti asiakaspalveluun ja asiakkaiden odotusten ylittämiseen. Sinulla on vahva kaupallinen ajattelutapa ja näkemys, ja nautit järjestelmällisyydestä. Seuraat tiiviisti, mitä alalla tapahtuu, ja nyt palat halusta olla mukana kirjoittamassa Suomen vaikuttavimman hotellin historiaa. Sinulla on alan koulutus ja kokemusta korkeatasoisen hotellin vastaanoton esimiestehtävistä.

Rakastat ihmisiä ja heidän odotustensa ylittämistä. Nysväät yksityiskohtia antaumuksella, sillä juuri ne saavat asiakkaan sanomaan ”vau!”. Nautit hektisistä työpäivistä ja korkealle kurkottavista tavoitteista. Tiedät, että tarvitset ympärillesi alan parhaimman ja motivoituneimman tiimin, ja autat tiimisi pääsemään potentiaaliinsa. Et pelkää kantaa etkä jakaa vastuuta.

Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot ja hallitset sujuvasti suomen, englannin ja ruotsin kielet. Sinulla on riittävä tekninen osaaminen oppia ja hallinnoida hotellin järjestelmiä. Kestävän kehityksen arvot ovat kiinteä osa työtäsi.

Vastuullasi on.

Vastaat palvelukonseptin toteutumisesta ja kehittämisestä brändimme mukaisesti. Vastaat majoituspuolen toiminnasta ja laadunvalvonnasta sekä hotellijärjestelmistä. Kehität koko Hotel Kakolaa eteenpäin yhdessä johtoryhmän ja hallituksen kanssa. Teet tiivistä yhteistyötä myynnin ja hotellin muiden toimintojen kanssa.

Vastaat kommunikaatiosta moneen suuntaan: Huolehdit oman tiimisi motivoinnista, hyvinvoinnista ja työpäiväkokemuksen kehittämisestä. Jalkautat sekä myynnillistä näkemystäsi että palvelukulttuuria tiimisi sisällä. Seuraat asiakaskokemuksen kehittymistä, vastaat palautteisiin ja hyödynnät palautteiden tuloksia tiimisi työn kehittämisessä.

Vastaat lisäksi ensiavusta, paloturvallisuudesta ja Green Key -vastuullisuudesta ja olet mukana työturvallisuustoimikunnan toiminnassa. Vastaanottopäällikkö raportoi hotellinjohtajalle ja on osa Hotel Kakolan johtoryhmää.

Me tarjoamme sinulle.

Tarjoamme sinulle merkittävää roolia Hotel Kakolan tarinassa. Tarjoamme mahdollisuuden vaikuttaa siihen, miltä hotelliala näyttää, kuulostaa, tuntuu, tuoksuu ja maistuu Suomessa. Saat työn, jossa voit laajentaa omaa osaamistasi, toteuttaa intohimoasi ja käyttää luovuuttasi. Tarjoamme myös kilpailukykyisen palkan sekä kattavat henkilökuntaedut ja sairauskuluvakuutuksen.

Oletko sinä etsimämme tyyppi? Lähetä hakemus, joka saa meidät rakastumaan sinuun.

Lisätietoja antaa.

Toni Toivonen, hotellinjohtaja

puhelin 044 4244520, s-posti toni@kakola.fi